Reklamacje i zwroty

Mając pełną świadomość specyfiki wysyłanych przez nas produktów, gwarantujemy że w sytuacji gdy powstanie uszkodzenie podczas transportu doślemy nowy przedmiot na nasz koszt lub zwrócimy wartość odpowiadającą zniszczonemu. Warunkiem powyższej gwarancji jest wykazanie że uszkodzenie powstało w trakcie transportu dlatego niezmiernie ważnym jest aby otworzyli i sprawdzili Państwo przesyłkę bezpośrednio w momencie jej odbioru a w razie stwierdzenia nieprawidłowości/uszkodzeń po prostu odmówili jej przyjęcia, lub odbierając, niezwłocznie spisali protokół szkody/zniszczenia oraz wykonali zdjęcia.

Wysyłane przez nas przesyłki są każdorazowo solidnie zabezpieczane na trzy sposoby, niemniej na niektóre zdarzenia nie mamy wpływu dlatego poniżej przedstawiamy jasny i przejrzysty sposób składania reklamacji.

 

Reklamacja dot. uszkodzenia przesyłki

Po stwierdzeniu uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki zalecamy:

  1. Zgłosić uszkodzenie bezpośrednio kurierowi, który przesyłkę dostarczył, w celu sporządzenia protokołu szkody
  2. Jeżeli z jakiegoś powodu uszkodzenie nie zostało zgłoszone kurierowi bezpośrednio w momencie odbioru przesyłki należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta DHL pod numerem 42 6 345 345 w celu sporządzenia protokołu szkody. Przedstawiciel firmy DHL (kurier) ma obowiązek przyjechać ponownie w ciągu 7 dni licząc od dnia zgłoszenia uszkodzenia – jeżeli nie przyjedzie w tym terminie polecamy niezwłocznie nas o tym poinformować.

Następnie prosimy wysłać do nas informację z opisem uszkodzenia (co zostało uszkodzone, czy uszkodzenie zostało zgłoszone na centrali DHL) oraz ze skanem protokołu na adres: sklep@szklanewazony.pl Z uwagi na to iż protokoły są często nieprecyzyjne prosimy o dołączenie zdjęcia uszkodzenia – usprawni to procedurę reklamacji. 

 

Odmowa realizacji reklamacji dot. uszkodzenia przesyłki

Reklamacja najprawdopodobniej nie zostanie uwzględniona wyłącznie wtedy gdy:

Uszkodzenie zostało zgłoszone po upłynięciu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki - z nieuzasadnionych powodów.

Raport budzi skrajne zastrzeżenia pracownika firmy a odbiorca nie odpowiada bądź odmawia wyjaśnienia informacji zawartych w raporcie uszkodzenia.

 

Reklamacja dot. zastrzeżeń otrzymanego produktu

Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub pocztą elektroniczną na adres sklep@szklanewazony.pl

W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada.

Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.

W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.

W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej lub unijnej platformy internetowej ODR). Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów znajdą Państwo w regulaminie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl